نکته بسیار مهم این است که هم اکنون شهر یاسوج در ارائه برخی از خدمات مهم دچار اشکال است و توصیه می شود استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفر خود به منطقه قلعه رئیسی و دیشموک را نیمه کاره رها کند و برای رسیدگی وضعیت شهر ، به یاسوج برگردد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 05 November 2021

آقای استاندار سفر را نیمه کاره رها کن و به یاسوج برگرد!

در خبرهای آمده است که هم اکنون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از بخش های قلعه رئیسی و دیشموک راهی این مناطق شده است این در حالی است که وضعیت مرکز استان چندان رضایت بخش نیست !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز جمعه 14 آبان ماه و با اولین بارش بسیاری از خدمات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دچار مشکل شد و کام مردم در روز تعطیل تلخ شد!
دقایق اولیه صبح امروز با بارش اولین باران سال آبی جدید ، برق شهر پس از چند بار قطع و وصل شدن ، نهایتا قطع کامل شد ، تلفن همراه و اینترنت هم قطع شد .
نکته مهم دیگر اینکه در کل شهر یاسوج به جرات می توان گفت انگشت شمار نانوایی وجود داشت که درب آن باز باشد البته بدون فعالیت و پخت نان ولی اکثر این نانوایی ها به طور کلی تعطیل بودند !
متاسفانه بر اثر بی تدبیری و عدم نظارت کافی مسئولین بسیاری از نانوایی های شهر یاسوج در بیشتر روزها به همین صورت تعطیل هستند و اصلا توجهی به روز تعطیل قانونی خود ندارند و همیشه تعطیل هستند !
در خصوص نانوایی های شهر یاسوج مدتی است که شما در هر روز هفته مراجعه کنید این نانوایی ها تعطیل هستند و مشخص نیست چه کسی باید بر کار آن ها نظارت کند ! با وجود محرز بودن این اشکال تاکنون حتی مشاهده نشده است که مانند سابق پارچه ای ، بنری و یا توضیحی از طرف مسئولین نظارتی مبنی بر اعمال قانون بر علیه تخلف این نانایی ها بر درب ان ها زده شود و در مجموع به نظر می رسد نانوایی ها به حال خود رها شده اند !
البته روز گذشته در یکی گشت های تعزیرات اعلام شد که یک نانوایی 8 تن از 9 تن سهمیه آرد خود را که باید پخت نان شود را خارج از شبکه ، توزیع کرده است !
رئیس گشت های سیارتعزیرات حکومتی استان گفت : در پی گشت مشترک مشخص شد یک نانوایی ۸ تن از آرد ‌های یارانه ‌ای سهمیه خود را به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه عرضه کرده است .
وی ادامه داد : باتوجه به محرز بودن تخلف ، فرم گزارش تخلفاتی ثبت ، تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.
رئیس گشت های سیار تعزیرات همچنین در این خصوص توضیح داد که هر گونه جابجایی و فروش آرد یارانه ای و نیمه یارانه ای تخلف صنفی محسوب شده و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
نکته بسیار مهم این است که هم اکنون شهر یاسوج در بسیاری از خدمات دچار اشکال است و توصیه می شود استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفر خود به منطقه قلعه رئیسی و دیشموک را نیمه کاره رها کند و برای رسیدگی به وضعیت شهر ، به یاسوج برگردد.
لازم به توضیح است مشکل برق ، تلفن و اینترنت شهر یاسوج لحظاتی پس از انتشار این خبر رفع شده است اما موضوع تعطیلی نانوایی ها در این شهر همچنان باقی است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مظلوم ترین روستا محروم ترین روستافیروزاباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
استاندارمحترم روستای فیروزآباد وکالوس بااین همه مشکلات در15کیلیومتری مرکزاستان یاسوج ميباشد چرابه مشکلات این روستا رسیدگی نمیکنیدمگربایدحتما بایداتفاق ناگواری پیش بیادتا جنابعالی به این روستا سفرکنیدوپای درد دل این منطقه بنشینیدلطفا اگرپارنجون میخواهی بفرماید تا تقدیمتان کنیم مطمئن باشیدکه اگربه مشکلات این روستا رسیدگی نشودمشکلی پیش خواهدامد که برای همیشه درتاریخ سیاسی این استان مسولین دراین آتش خشم مردم می‌سوزند دودش همه مدیران نابینای این استان راخواهندگرفت همچنانان منتظرمسولین استانی وکشوری ونمایندگان مجلس هستیم این هشدارها راجدی بگیرید بعنوان سنددرفضای مجازی ثبت میشوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار