کد خبر: ۱۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱ 03 March 2015

به گزارش خبرنگارما،جعفر پاشایی  مدیرآموزش و پرورش استان گفت:رسالتی كه در اموزش و پرورش باعث اوج گیری آموزشی در مدارس می شود چیزی در بنیان آن یعنی امور تربیتی و پرورشی است.

وی گفت:در نظام اسلامی طبق باورهای دینی نیازمند تربیت دینی هستیم و تكالیف خسته كننده آموزشی نمی تواند دانش اموزی كه برای جامعه مفید باشد را تربیت كند.

پاشایی ادامه داد:در طراز نظام جمهوری اسلامی بیمه كننده آموزش ،تربیت است و نهاد امور تربیتی می تواند بعنوان قرارگاه پدافند فرهنگی عمل كند.

مدیر كل گفت:این قرارگاه در دورن مدرسه و حوزه پرورشی قرار دارد و نقشه های منحرفانه بیگانگان را با تربیت صحیح خنثی خواهد كرد.

جعفر پاشایی با اشاره به ارزیابی سالانه بر عملكرد حوزه پرورشی و تربیتی عنوان كرد:توجه و تاكید جدی بر محتویات دینی دانش آموزان،توجه بر فعالیت های پررنگ قرآنی،طرح توسعه نمازخانه های مدرسه و تشویق معلمان و دانش اموزان جهت حضور در نماز ، آموزش مربیان تربیتی در راستای احیای دینی و بحث احیاء ولایت پذیری در مدارس از كارهای مهم فرهنگی آموزش و پرورش در استان است.

وی تصریح كرد:پایلوت پنجشنبه های بانشاط،تجهیز 1200 مدرسه به بسته های ورزشی كه جز كارهای ابتكاری استان می باشد،اقدام به تجهیز كتابخانه كلاسی در 1300 مدرسه با دانش اموزان كمتر از 15 نفر چند پایه در استان و انتخاب استان برتر در حوزه فعالیت های بسیج دانش اموزی از دیگر فعالیت های انجام شده در سالجاری می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار