سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از اتصال تمامی جایگاه های سوخت استان به سامانه هوشمند با نرخ سهمیه ای خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 01 November 2021

به گزارش تابناک قم، محمدحسین گلاب، سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم درباره آخرين وضعيت جايگاه های عرضه سوخت مايع استان ( بنزين و نفت گاز) اظهار کرد:با همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و تیم فنی پشتیبان سامانه هوشمند برای رفع نقص جایگاه‌های سوخت، تمام ٦٣ جایگاه استان به طور کامل و صد در صدی به سامانه هوشمند سوخت با نرخ یارانه‌ای متصل شدند.

او با اشاره به بازرسی و نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت ادامه داد:شهروندان هم چون روزهای پیش از اختلال به وجود آمده در سامانه های سوخت با نرخ سهمیه بندی در پمپ بنزین ها اقدام به سوخت گیری خودروهایشان می کنند.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده در سامانه های سوخت ،مشارکت و حضور عوامل انتظامی و آتش نشانی در جایگاه های سوخت و آگاهی و اطلاع رسانی های به موقع و لحظه به لحظه رسانه های استان به ویژه صدا و سیما از وضعیت جایگاه ها قدردانی کرد.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها سه شنبه چهارم آبان ماه که باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شده بود با تلاش کارشناسان حوزه مجازی فعالیت پمپ‌بنزین‌ها به روال عادی بازگشت.

سوخت گیری در جایگاه های قم به روال عادی بازگشت

سوخت گیری در جایگاه های قم به روال عادی بازگشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار