امام جمعه بوشهر:
صفایی بوشهری گفت: میلیونها نفر از مردم دنیا در اربعین امام حسین(ع) در کربلا و در تولد و وفات امام رضا (ع) در مشهد با آرامش و سلامت حضور می یابند و هیچ اتفاقی نمی افتد. تدبیرجهان اسلام در مقابل این بی کفایتی آل سعود در موسم حج ضروری است و دست این حکومت باید از مراسم حج کوتاه شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 25 September 2015
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: با توجه به هزینه ای که آل سعود از حاجیان می گیرد هیچ امکانات مناسبی در مقابل به آنها ارایه نمی دهد.

وی تصریح کرد: میلیونها نفر از مردم دنیا در اربعین امام حسین(ع) در کربلا و در تولد و وفات امام رضا (ع) در مشهد با آرامش و سلامت حضور می یابند و هیچ اتفاقی نمی افتد.

صفایی بوشهری گفت: تدبیرجهان اسلام در مقابل این بی کفایتی آل سعود در موسم حج ضروری است و دست این حکومت باید از مراسم حج کوتاه شود.

وی اظهار کرد: به دلیل ناامنی موجود در عربستان مردم دیگر برای عمره مفرده و تمتع اقدام نمی کنند.

امام جمعه بوشهرگفت: حکومت آل سعود که همواره مایه تفرقه و جنایت در جهان اسلام است به جای خوشگذرانی و پایه گذاری گروهکهای تروریستی از جمله طالبان، القاعده و داعش، مراسم حج مسلمانان را ساماندهی و مدیریت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جانبازان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جانبازان نماد مقاومت، بیداری، ایثار و مجاهدت درجامعه هستند.

صفایی بوشهری افزود: جانبازان کتاب پویایی، بصیرت، ولایتمداری، مقاومت و پایداری هستند که احترام آنان از سوی مردم و مسوولان باید نگه داشته شود.

وی در خصوص سپاه نیز بیان کرد: نیروی سپاه در قالب یک سازمان دارای بالندگی، نظم، انضباط، آموزش و ماموریتهای ویژه است.

صفایی بوشهری ادامه داد: برخی ها ماموریت سپاه را تنها نظامی می دانند واین درحالی است که این نیرو حافظ انقلاب و ارزشهای آن در ابعاد نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه بوشهر گفت: هرجامملکت به حراست و صیانت نیاز دارد سپاه و بسیج در خط مقدم قرار دارند.
وی اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار ارتش و نیروهای امنیتی و نظامی در تمام فراز و نشیبهای انقلاب با روحیه امید آفرینی و الهام بخش از حریم مملکت محافظت می کنند.

آیت الله صفایی بوشهری انقلابی بودن سپاه را از دیگر ویژگیهای آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی نهضتی بزرگ در طول تاریخ است و امروز اگر کسی شعار سازش با انگلیس و آمریکا را بدهد بدانید که این پس رفت انقلاب است.

وی تاکید کرد: مردم ایران اجاره نمی دهند این روحیه انقلابی و استکبار ستیزی از بین برود و اگر کسی خدشه ای به حریم ولایت بزند مردم ولایتمدار با تمام وجود آن را سرکوب می کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: جوهره آمریکا و انگلیس با جنایت است و همواره با شعار دموکراسی، مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر جنایت می کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران انقلابی لیبرال و دموکرات نیست بلکه انقلابی عدالت محور، بر اساس ایمان و تقوا، تکریم مردم، معنویت، مجاهدت و مقاومت است.

صفایی بوشهری گفت: مردم ایران از همان ابتدا خواهان انقلاب اسلامی بوده اند و امروز نیز تا پای جان برای محافظت از آن ایستاده اند.

وی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس کتابی گویا و رسا برای آموزش آموزه های بزرگی در دنیا، جهان و اسلام است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به جنایتهای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: همه مسلمانان حمله به مسجد الاقص و تخریب مسجد حضرت ابراهیم را محکوم می کنند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها یهودی نیستند چون در هیچ جای آموزه های حضرت موسی تخریب مقام حضرت ابراهیم نیامده است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: صهیونیزم محصول سیاسی استکبار جهانی برای ضربه زدن به جهان اسلام است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار