معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۶ موتورسیکلت سنگین روز گذشته (جمعه) در معابر پایتخت توقیف؛ و روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 30 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه‌خانی روز شنبه گفت: روز ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در طرح مهار توسط تیم‌های بزرگراهی پلیس راهور پایتخت در بزرگراه‌ها توقیف شدند.

وی ادامه داد: اولین توقیف درساعت ۱۴:۱۵ در موقعیت بزرگراه مدرس به جنوب بعد از پل پارک‌وی عوامل منطقه۲۴ یک دستگاه موتوسیکلت کاوازاکی ۱۰۰۰cc توقیف و در پی آن در ساعت ۱۴:۵۵ در بزرگراه چمران به جنوب محدوده نمایشگاه با رصد تصویری عوامل مرکز و اجرای طرح مهار توسط عوامل منطقه۲۳ یکدستگاه موتوسیکلت سنگین هندا ۶۰۰cc توقیف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : در ادامه این طرح و در ساعت ۱۵:۱۵ در موقعیت بزرگراه چمران به جنوب محدوده نمایشگاه عوامل منطقه۲۳ یک دستگاه موتوسیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰cc را متوقف و در ساعت ۱۵:۵۰ در موقعیت بزرگراه چمران به جنوب محدوده نمایشگاه با رصد تصویری عوامل مرکز و اجرای طرح مهار توسط عوامل منطقه۲۳ یک دستگاه موتوسیکلت سنگین سوزوکی۱۴۰۰cc توقیف شد.

وی ادامه داد : همچنین در ساعت ۱۵:۵۰ در بزرگراه همدانی به غرب پژوهش یکدستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۴۰۰cc توقیف و در نهایت ششمین موتورسیکلت توقیفی جمعه در ساعت ۱۵:۵۵ در بزرگراه همدانی به غرب پژوهش توسط عوامل منطقه ۲۷ و نامحسوس یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰cc متوقف شد.

وی به دارندگان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند زیرا به محض رویت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفط جان خود راکبین و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های راهور توقیف و به پارکینگ ارجاع داده می شوند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار