فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هدف اصلی پلیس خدمت به مردم و استقرار نظم و امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۹۹۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 09 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان در آئین صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: هدف اصلی پلیس خدمت به مردم و استقرار نظم و امنیت در جامعه است و با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته توسط همکارانم در فرماندهی انتظامی البرز موفقیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، برخورد مطلوب پلیس در راستای تعالی رفتار کارکنان است که این امر را بسیار مورد توجه قرار دادیم.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: باید با توکل به خدا به سمت بهبود خدمتگزاری به مردم پیش برویم و تمام تلاش خود را برای تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌ها و نقایص به کار گیریم.

وی تصریح کرد: نباید از یاد ببریم که خدمت در لباس مقدس ناجا یک فرصت است، چراکه این یادآوری ما را به سمت نبل به اهداف متعالی این سازمان بیش از پیش سوق می‌دهد.

سردار محمدیان با بیان اینکه شیوع کرونا منجر به بروز تغییراتی در فعالیت‌ها و ایجاد مأموریت‌های جدیدی شد، گفت: در این راستا چند تن از همکارانمان را از دست دادیم و بسیاری از مأموران این فرماندهی در راستای انجام وظیفه به این بیماری مبتلا شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی در ایام کرونا تعطیل بودند اما برای حفظ امنیت استان ستادهای عملیاتی حتی یک ساعت نیز تعطیل نشدند و به طور شبانه‌روزی در خدمت مردم بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار