کد خبر: ۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 23 September 2015
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ایران به افراد متخصص و متعهد نیازدارد که به کشور دل بسته باشندد و در مسیر اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی قدم بردارند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز چهارشنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان شهید محمدحسین رحیمی شهرستان فردیس خطاب به دانش آموزان، افزود: شما که آینده کشور متعلق به شماست که باید آن را به تمدن اسلامی که مدنظر است برسانید، نه تنها برای پدر و مادر خود عزیزهستید، بلکه نور چشم کشور هستید.

وی افزود: در جهات دینی و تربیتی گام های بلندی را بردارید و برای کشور اسلامی افتخارآفرین باشید.

ایمانی گفت: امروز ما هر چه داریم از فداکاری ها و جانفشانی مردانگی مردان و زنانی است که هشت سال دفاع مقدس در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت:جوانان ایرانی در مقابل چشمان دشمنان منفورترین هستند و می خواهند من و شما نباشیم و در اختیار زیاده خواهی های دشمنان باشیم.

ایمانی افزود: قبل از انقلاب شاه ستم شاهی و غلام حلقه با گوش هر کاری که آنها می خواستند انجام می دادند اگر آمریکا از سعودیها حمایت می کند و در یمن داعش،تروریست سوریه باعث آوارگی نیمی از مردم شدند .

وی یادآور شد:اگر امروز چاههای نفت کرکوک به کمترین قیمت اروپا صادر می کند و اگر ما در منطقه این همه ظلم و تجاوز ووحشی گری از سوی آمریکا و صهیونیست می بینیم بخاطر این است که انقلاب اسلامی شکل گرفته در سطح تفکر و اندیشه به وجود بیاورند و هدف انها ملت ایران است.

وی اظهار داشت: سرمایه انسانی که جوانان هستند دشمنان نمی خواهند در راه علم و پیشرفت کشور قدم بردارید وآینده کشور را تضمین کنید این همه هجمه فرهنگی از ظریق ماهواره و شبکه های اجتماعی،اینترنت،فساد وموادمخدردرکشور سیطره و سلطه انداختند که شما دانش آموزان نتوانید آینده کشور را بسازید.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: امیدوارم دانش آموزان با رتبه در کنکور و مدارج علمی شاهد باشیم و این کشور آنطور که امام و شهداء می خواستند بسازیم.

ایمانی افزود: شهدا از خون خود مایه گذاشتند و شما دانش آموزان نیز از فکر و جان خود برای ارتقا کشور مایه بگذارید.

مدیر اموزش وپرورش ناحیه دو کرج نیز در این مراسم گفت: آرامش و امنیت خاطری که در کشور حکم فرماست مدیون خون شهداء هستیم.

فرشته فهمیده افزود: پنج هزار معلم شهید و 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی شده است.

وی بیان کرد: شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی و به همه خدمت گذاران جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرین هستید.

در پایان مراسم از مادر شهید بهنام محمدی و فرشته فهمیده خواهر شهید محمدحسین فهمیده و جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس و پدر شهید علی کنگرانی با اهداء جوایز تجلیل شد.

همچنین از دانش آموزانی که در مسابقات کشوری علمی،ورزشی و قرآنی صاحب مدال طلا و رتبه شده بودند تجلیل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار