دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام آغاز به فعالیت کمپ ماده ۱۶ در استان البرز از پذیرش ۲۲۵ معتاد متجاهر در این کمپ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 02 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» حسن مددی در تشریح دستاوردهای دومین مرحله جمع آوری معتادان متجاهر در شهر کرج اظهار داشت : با تحویل این معتادان به کمپ ماده 16 در ماه جاری عملا این کمپ در استان راه اندازی شد.

وی افزود: ایجاد کمپ ماده 16 از ابتدای تاسیس استان البرز یکی از مطالبات جدی عمومی بود که همواره با موانع پیش روی، هیچ وقت به مرحله راه اندازی نرسید اما با پیگیری انجام شده توسط رئیس کل دادگستری استان و دادستانی این خواسته بالاخره به مرحله اجرا رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام جمع آوری 125 معتاد در روز گذشته و تحویل آن‌ها به یگان امداد جهت انتقال از مرکز غربال به مرکز ماده 16 بیان کرد: تا کنون در دو مرحله 225 نفر معتاد متجاهر در شهر جمع آوری و جهت درمان تحویل کمپ شده اند.

وی با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت معتادان متجاهر در سطح شهر ابراز امیدواری کرد با استمرار فعالیت این کمپ،  آمار ارتکاب جرایم سرقت و خرید و فروش مواد مخدر کاهش قابل توجهی یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار