آیت الله حسینی همدانی گفت: رزمایش های اخیر نماد قدرت بازدارندگی فعال ایران بوده و نشان می دهد که کشور ما با کسی روی امنیت، منافع و تمامیت ارزی خود شوخی ندارد.
کد خبر: ۹۹۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 02 October 2021
ایران با کسی روی امنیت، منافع و تمامیت ارزی خود شوخی ندارد/ تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تغییر مرزها رصد می شود
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه ۲۷ صفر روز وقف نامگذاری شده است، گفت: توسعه فرهنگ وقف که علی (ع) به آن اهتمام داشت نقش موثری در رفع مشکلات و رشد مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور دارد.
آیت الله حسینی همدانی افزود: وقف فاصله طبقاتی جامعه را از بین می برد، در روزهایی که جامعه ما مشکلات اقتصادی زیادی دارد خیرین می توانند با استفاده از سنت وقف خدمات متنوع و گسترده ای به مردم داشته باشند تا کمر معضلات شکسته شود.
وی با اشاره به  ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: این نیرو با اینکه ذیل نیروی های مسلح و قوه قضائیه عمل می کند اما مستقلا مورد توجه است چرا که رهبری فرمودند اهمیت نیروی انتظامی ناشی از اهمیت ماموریت آنهاست.
امام جمعه کرج استقرار امنیت در کشور را از مهم ترین دلایل اهمیت این مجموعه دانست و تصریح کرد: در این هفته باید گوشه ای از تلاش های این خادمان مردم تشریح شود تا اعتماد سازی عمومی مد نظر رهبر معظم انقلاب فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکهرای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی، مشارکت تمام دستگاه ها و مردم لازم است و امیدواریم در گام دوم انقلاب محقق شود، گفت: تحرکات آمریکا، رژیم صهیونیستی و ... در منظقه و شمال غرب ایران برای تغییر مرزها تحت رصد است.
آیت الله حسینی همدانی افزود: بنای ایران در رابطه با همسایگان حسن همجواری، تقویت روابط، حفظ منافع مشترک با رعایت استقلال و حدود مرزی هر کشور است. رژیم پلید و غاصب صهیونیستی بداند نباید اقدامی داشته باشد.
امام جمعه کرج گفت: اگر رژیم صهیونیستی برای تحقق خیال های خامی که در سر می پروراند اقدامی توسط وابستگان در منطقه علیه ایران داشته باشد نه تنها آن سر له خواهد شد بلکه به همت سربازان غیور و با ایمان ایران همه منافع او در منطقه بدون اغماض در معرض نابودی قرار می گیرد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: آغاز رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور که امروز آغاز شده است و تذکر سخت به تروریست ها در شمال عراق داده شد قدرت بازدارندگی فعال ایران بوده و نشان می دهد که با کسی روی امنیت، منافع و تمامیت ارزی خود شوخی ندارد.
امام جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: سران کشورهای همسایه در اظهار نظرهایی که می کند کمال دقت را داشته باشند و دچار خطای راهبردی نشوند، الت دست صهیونیست ها نشوند، خوشبختانه با ضربات گمنام امام زمان (عج) به طرح های رژیم صهیونیستی در حال شکست است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار