مدیر کل زندانهای استان البرز اعلام کرد که اولیای دم یک مقتول همزمان با ورود پرچم مبارک ثامن الحجج (ع) و پیکر شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس به ندامتگاه فردیس از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند.
کد خبر: ۹۹۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 29 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» اسماعیل جمیاری در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ندامتگاه فردیس برگزار شد،گفت: اولیای دم مقتول پس از دیدن پرچم نورانی حضرت امام رضا (ع) و پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشت مالی  از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم ۳۵ نفر از زندانیان بدهکار مالی از زندانهای استان البرز آزاد شدند.

جمیاری  با اشاره به اینکه میزان کل بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود ، اظهار داشت: با ورود کمیته های صلح و سازش زندانها ، شورای حل اختلاف و مددکاران  از شکات و طلبکاران مبلغ ۹ میلیارد تومان تخفیف اخذ شد و با پرداخت ۲  میلیارد تومان زمینه ازادی این تعداد زندانی از زندان های استان البرز فراهم شد.

وی گفت: همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۳ نفر از کارکنان رزمنده شاغل در زندانهای استان با حضور مسوولان ارشد استان تجلیل شدند.

پیکر مطهر شهید ۲۰ ساله و گمنام دفاع مقدس از شب گذشته میهمان مردم شهرستان فردیس استان البرز است که قشرهای مختلف مردم بر اطراف این پیکر مطهر حلقه زده و با آن راز و نیاز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار