سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: درست است که تزریق واکسن اجباری نیست ولی بدون شک در آینده دریافت برخی از خدمات عمومی منوط به داشتن کارت تزریق واکسن است.
کد خبر: ۹۹۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 26 September 2021

ارائه کارت واکسن شرط دریافت خدمات اجتماعی

به گزارش «تابناک البرز» مهرداد بابایی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در البرز با سرعت قابل قبولی در حال انجام است، اظهار کرد:  در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار دز واکسن در البرز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در البرز تزریق شده و یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر هم حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با این اوصاف می‌توان گفت ۵۰ درصد افراد واجد شرایط یک دز واکسن تزریق کرده‌اند.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا آماری از افرادی‌که در مقابل واکسیناسیون مقاومت می‌کنند وجود دارد، گفت: آماری در این خصوص در استان ارائه نشده است.

وی در پاسخ به اینکه کدام واکسن برای تزریق بهتر است و ایمنی بیشتری دارد، توضیح داد: هر واکسنی که مجوز دریافت کرده و در حال تزریق است، ایمنی لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را دارد.

بابایی تاکید کرد: تجربه چند ماه گذشته نشان داده تمام واکسن‌های موجود اثرگذاری زیادی در پیشگیری و کاهش مرگ و میر بیماران داشته‌اند.

وی افزود: درست است که تزریق واکسن اجباری نیست ولی بدون شک در آینده دریافت برخی از خدمات عمومی منوط به داشتن کارت تزریق واکسن است.

سخنگوی ستاد کرونای البرز تصریح کرد: با این اوصاف به همه افراد بالای ۱۵ سال توصیه می‌شود هر واکسنی که در دسسترشان است را تزریق کنند.

وی ادامه داد: بدون شک اگر از تزریق نوع خاصی از واکسن خودداری کنند و این روند را به تاخیر بیندازند تبعاتش خودشان را درگیر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار