آیت الله حسینی همدانی گفت: دولت نباید یک روز را برای ترمیم ساختار دولت از دست بدهد، فاصله افتادن بین انتخاب ها برای کشور هزینه ساز می شود.
کد خبر: ۹۹۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 25 September 2021
تاخیر دولت در ترمیم ساختار کارگزاران برای نظام هزینه بردار است
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین نماد شیعه بودن است و قیام عاشورا را زنده نگاه داشت، گفت: اربعین عامل حرکت جبهه مقاومت بود و شهدای آن هم تربیت شده مکتب حسینی هستند.
آیت الله حسینی همدانی اربعین را عامل خوف و هراس استکبار رو به اضمحلال دانست و افزود: وحدت آفرینی اربعین آنها را علیه شیعه متحد کرده است، چرا که راهبرد آنها مهار شیعه بوده و به دنبال ایجاد اختلاف بین ایران و عراق هستند.
وی با اشاره به اینکه به برکت اربعین بصیرت بخش شعیان ترفندهای دشمن را خنثی کرده اند، اظهار داشت: آمریکا مخارج نجومی برای مقابله با فرهنگ عاشورا داشته است اما اربعین حسینی نماد شکست ابرقدرت ها است.
امام جمعه کرج سخنرانی رئیس جمهور در اجلاسیه سازمان ملل را محکم و از روی موازین انقلابی، ارزشی و عزت آفرین دانست و تصریح کرد: آیت الله رئیسی علاوه بر نشان دادن چهره منفور آمریکا به دفاع شفاف از فلطسین پرداخت.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور ایران به برجام دفاع از منافع ملی و منطبق با موازین بود،  گفت: آیت الله رئیسی اعلام کرد ایران به مذاکره ای رضایت خواهد داد که تحریم ها را بردارد.
امام جمعه کرج افزود: عده ای غرب زده آیه یاس می خواندند و معتقد بودند سازمان همکاری های شانگهای به دلیل عدم پیوستن ایران در FATF عضویت ایران را در این پیمان نمی پذیرد اما با اتفاقات اخیر شاهد ایجاد یک بازار ۳ میلیارد نفری برای کشورمان خواهیم بود.
آیت الله حسینی همدانی ارتقا قدرت سیاسی و امنیتی ایران را از دیگر ثمرات عضویت ایران در پیمان شانگهای دانست و اظهار داشت: کشورهای عضو این سازمان با خروج دیلپماسی ایران از توجه به کدخدا و نگاه به شرق ایران را پذیرفتند.
وی با اشاره به عصبانیت آمریکا، صهیونیست و گاو شیرده از انحصار شکنی غرب توسط ایران، در بخش دیگری تصریح کرد: برگزاری شورای عالی آموزش و پرورش پس از ۱۰ سال توسط رئیس جمهور و بررسی سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی اقدامی سازنده بود.
امام جمعه کرج در تذکری به دولت گفت: قوه مجریه نسبت به تغییر کارگزاران باید سرعت، صحت و قاطعیت را در نظر بگیرد چرا که تاخیر در انتخاب آفاتی به دنبال دارد، البته دولت در حال ترمیم خرابی ها است.
آیت الله حسینی همدانی افزود: دولت نباید یک روز را برای ترمیم ساختار دولت از دست بدهد، فاصله افتادن بین انتخاب ها برای کشور هزینه ساز می شود و اداره کردن بخش های مختلف با سرپرست، هزینه ساز و عامل ایجاد شائبه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار