امام جمعه کرج گفت: نباید استانداران را تنها بر اساس معیارهای سیاسی انتخاب کرد.
کد خبر: ۹۹۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 11 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با گرامی داشت سالروز درگذشت مرحوم طالقانی اظهار کرد: بر اساس فرمایشات امام راحل مرحوم طالقانی غرب و شرق زده نبود و در مسیر اسلام حرکت می‌کرد.

وی بیان کرد: مرحوم طالقانی در چارچوب گفتمان اسلام انقلابی می‌اندیشید و اسلام را دینی جامع و کامل می‌دانست که می‌تواند توده‌های مردم را به سعادت برساند.

امام جمعه کرج با بیان اگر بخواهیم به پیشرفت برسیم باید جهادی کار کنیم، تصریح کرد: همه باید با تفکر جهادی به سمت خدمت به مردم حرکت کنیم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر بخواهند با کارهای روزمره به دور از اقدامات جهادی فعالیت داشته باشند باید بدانند که قطعاً به موفقیت نخواهند رسید.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه استانداران باید گفتمان انقلاب اسلامی را قبول داشته باشند، گفت: اگر بخواهیم استانداران را تنها بر اساس معیارهای سیاسی انتخاب کنیم به طور قطع به مشکل برخواهیم خورد.

وی اظهار کرد: استانداران باید افرادی توانمند و آگاه به مسائل استان بوده و سابقه فتنه و فساد در کارنامه آنها وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار