کد خبر: ۹۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 22 September 2015
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: مدرسه بدون همراهی والدین نمی تواند به اهداف خود در زمینه تعلیم و تربیت آینده سازان دست یابد.

به گزارش ایرنا، فرشته فهمیده روز سه شنبه در آیین جشن شکوفه ها که همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در دبستان دخترانه حافظ شهرستان فردیس افزود: خانواده ها باید آموزش و پرورش را در امر مدیریت و مسائل اخلاقی، جسمی و عاطفی دانش آموزان همراهی کنند.

وی، مدرسه و خانواده را مکمل یکدیگر دانست و اظهار داشت: هر قدر ارتباط والدین با مدرسه بیشتر باشد بر اساس یافته های علمی میزان پیشرفت تحصیلی بچه ها بیشتر خواهد بود.

وی افزود: تحقیقات علمی نشان می دهد در صورت کاهش ارتباط خانواده با مدرسه مشکل رفتاری در بچه ها بیشتر خواهد شد.

وی از همراهی و همیاری اولیای دانش آموزان به عنوان اصل مهم و تاثیر گذار بر روند نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت : دستیابی به اهداف مورد نظر نظام آموزشی به این همیاری و همکاری نیازمند است تا انسان های شایسته تربیت و به جامعه تحویل شوند .

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: سال تحصیلی جدید را با نام خدا آغاز و تا پایان سال یکسال تحصیلی را پشت سر بگذاریم و به والدین خود ثابت کنیم که در کنار شما به کسب موفقیت های بیشتر با تکیه بر برنامه ریزی مدون دست پیدا خواهیم کرد.

فهمیده افزود: با پیگیری مسوولان مشکل دانش آموزان شهرک مهندس زراعی فردیس با احداث ۵ کلاس در دبیرستان آیت الله طالقانی حل شد و مردم این شهرک روز اول مهر فرزندان خود راهی کلاس های فراگیری علم و دانش می کنند.

وی افزود: در آیین جشن شکوفه های 6 هزارو 34 دانش آموز کلاس اولی و شش هزار و 647 دانش آموز کلاس هفتم ورود به جرگه علم و دانش را جشن گرفتند.

در آیین جشن شکوفه ها، کلاس اولی ها با دریافت اهداء جوایز و یک شاخه گل از دست اندرکاران مدارس و رد شدن از زیر کلام الله مجید وارد کلاس های درس خود شدند.

جشن شکوفه ها در محیطی شاد و مفرح با برنامه های متنوع از پیش تعیین شده برای دانش آموزان شهرستان فردیس تعلیم و تربیت برپا شد.

آموزش وپرورش ناحیه دو کرج 81 هزار و 432 دانش آموز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار