مدیر شعب بانک مسکن استان البرز اعلام کرد که زوج های جوان این استان براساس سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۰ بانک مسکن می توانند به همراه ۴۰ میلیون تومان  جعاله تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان  تسهیلات خرید مسکن و جعاله دریافت کنند.
کد خبر: ۹۹۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 06 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی بلوچی گفت: یکی از دغدغه های زوج های جوان تامین مسکن است که در این زمینه بانک مسکن استان البرز برای تامین تسهیلات خرید مسکن آنها آماده همکاری است .

وی ادامه داد: از آنجا که  مسکن مهمترین نیازهای زوج های جوان و مردم تلقی می شود ، بر این اساس تلاش ها بر کمک به زوج های جوانان و افراد فاقد مسکن معطوف شده است.
بلوچی اظهار داشت : یکی از راههای خرید خانه برای زوج های جوان ، تامین تسهیلات است  که بانک مسکن در این زمینه به کمک این زوج ها خواهد آمد .
مدیر شعب بانک مسکن البرز گفت : این بانک با ۳۳ شعبه دارای‌ مانده‌ تسهیلات‌ تاپایان‌ مقطع‌ مردادماه‌ امسال به مبلغ  هشت هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان می باشد.
بلوچی  بیان داشت : سهم این بانک در پرداخت تسهیلات در بین بانک های استان حدود ۲۱ درصد بوده ه در جایگاه نخست در بخش مصارف در البرز قرار دارد.

 مدیرشعب بانک مسکن البرز گفت : طی پنج ماه گذشته  یک هزار و ۶۴۵ فقره تسهیلات خرید مسکن و ساختمان به مبلغ  ۱۳۶ میلیارد تومان  و یک هزار و۹۴۰ فقره تسهیلات جعاله  به مبلغ ۷۰میلیارد تومان به مردم شریف استان پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار