رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی البرز گفت: بهسازی راه خوران به اهوارک در طالقان بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۹۹۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 06 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» اکبر کائیدی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی در شهرستان طالقان اظهار کرد: پروژه بهسازی محور روستایی خوران- اهوارک در قالب طرح ابرار و به طول چهار کیلومتر در شهرستان طالقان در دست اجراست و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل و آسفالت این پروژه حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است که امید است با تخصیص به موقع به زودی شاهد تکمیل پروژه باشیم.

وی در خصوص اجرای طرح ابرار گفت: این طرح که از مهم‌ترین طرح‌های وزارت راه و شهرسازی است از سال ۹۸ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شد و به صورت ملی در استان‌های سراسر کشور از جمله البرز با هدف تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌های عمران جاده‌ای روستاها با محوریت زیرسازی، لکه‌گیری، روکش آسفالت و احداث ابنیه فنی راه‌های روستایی در حال اجراست.

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای این طرح در البرز، گفت: از زمان اجرای این طرح ۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان شامل ۱۸ کیلومتر در طالقان، ۲ کیلومتر در محور کرج-چالوس، ۲ کیلومتر در اشتهارد بهسازی و آسفالت شده است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بهسازی و ترمیم راه‌های روستایی استان تنها به اجرای طرح ابرار محدود نمی‌شود، گفت: برای خدمت‌رسانی بیشتر به روستاییان به موازات اجرای این طرح، ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی استان نیز بهسازی و روکش آسفالت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار