رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: خانمی که با همدستی همسر و دخترش با راه اندازی یک شرکت کاغذی لیزینگ خودرو ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در این استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 06 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ  محمد نادربیگی اظهارداشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از طریق راه اندازی یک شرکت لیزینگ خودرو با برند ساختگی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه محرز شد، خانم کلاهبردار با همدستی همسر و دخترش در قالب یک شرکت لیزینگی با تبلیغ در سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی مبادرت به فروش خودرو با قیمت پایین تر از بازار کرده و این افراد در اقدامی کاملا حرفه ای ابتدا برای جلب اعتماد مالباختگان چند خودرو را با قیمت پایین تر به آن ها تحویل داده است.

نادربیگی خاطرنشان کرد:  کلاهبرداران با دادن وعده سود هنگفت و تحویل یک ماهه خودرو مبالغ قابل توجهی را به عنوان پیش پرداخت از نامبردگان دریافت و مدتی در دفتر فعالیت و پس از زمان کوتاهی محل کار خود را ترک و متواری شداند.
وی اظهار داشت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد که متهمان پس از انجام کلاهبرداری به یکی از استان های غربی کشور متواری شده اند که پس از ردزنی دقیق مخفیگاه نامبردگان، اکیپی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام و هر ۳ متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.
رییس پلیس آگاهی البرز گفت :  متهمان تاکنون به ۲۵ فقره کلاهبرداری در سطح استان های البرز، تهران، قم و.. اقرار کرده اند و کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار