رییس پارک علم و فناوری البرز اعلام کرد که شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک آماده تامین نیازهای مختلف استان به ویژه در زمینه اشتغال و توسعه اقتصاد دانش بنیان هستند.
کد خبر: ۹۹۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 04 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی عباسی در نشست با سرپرست شعب بانک ملی البرز گفت: توانمندی ها و ظرفیت های استان البرز و همچنین پارک علم و فناوری این استان در حوزه  اقتصاد دانش‌بنیان بسیار است.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری البرز با همه امکانات آماده همکاری برای حل مسایل مختلف استان در زمینه اشتغال و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فناور است.

عباسی گفت: از این رو انتظار می رود بانک ها و مراکز حمایتی و مالی در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور به عنوان بستر اصلی توسعه و ترویج کسب و کارهای دانش بنیان حضور و نقش موثر خود را ایفا کنند.

 احمد ملکی راد سرپرست شعب بانک ملی استان البرز نیز در این نشست مشترک با اشاره به لزوم حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان استان و بویژه پارک علم و فناوری البرز  گفت: بانک ملی استان آمادگی دارد در سریعترین زمان ممکن تفاهم نامه ها و قراردادهای همکاری دو مجموعه نهایی و حمایت از این شرکت ها عملیاتی شود.
وی بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان از طریق توسعه شرکت های دانش‌بنیان و فناور تاکید کرد و افزود: با همکاری پارک علم و فناوری البرز بستر و زمینه همکاری های خوب برای توسعه شرکت های دانش‌بنیان و فناور در بخش های مختلف استان فراهم شده است و بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک کشور از هیچ حمایتی برای توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و ارائه تسهیلات به آن ها کوتاهی نخواهد کرد.

در پارک علم و فناوری البرز ۲۶۳ شرکت دانش بنیان فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار