کد خبر: ۹۸۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 28 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» ارسال واکسن‌های آلوده «مدرنا» از سوی آمریکا به ژاپن، یادآور هشدار چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها و دستور ایشان در خصوص ممنوعیت ورود واکسن از کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه به ایران است.

 ارسال یک و نیم میلیون دُز واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن افتضاح و بی‌آبرویی دیگری بود که از سوی آمریکا رقم خورد و ثابت کرد که جان انسان‌ها کوچک‌ترین ارزشی برای آن‌ها ندارد.

ژاپن نیز بلافاصله با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی اعلام کرد که کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می‌کند. ناگفته پیداست کشور آمریکا و سردمداران آن هیچ‌گاه برای ما قابل اعتماد و اطمینان نبوده‌اند؛ نه‌فقط ایالات متحده بلکه متحدان خبیث آن‌ها مثل انگلستان و فرانسه هم قابل اعتماد نیستند.

هنوز ماجرای واکسن‌های آلوده‌ای که به نام داروی انعقاد خون از سوی فرانسه به ایران داده و موجب ابتلای تعدادی از هم‌وطنان ما به بیماری ایدز شد را فراموش نکرده‌ایم. قطع به یقین ارسال واکسن‌های آلوده مدرنا از سوی آمریکا به ژاپن را می‌توان جنایت حقوق بشری مثل بمباران اتمی و ناجوانمردانه شهرهای هیروشیما و ناکازاکی از سوی آمریکا به شمار آورد.

بنابراین بر خلاف اینکه آن‌ها همیشه دم از شعارهای توخالی حقوق بشری می‌زنند، لیکن با اقدامات خود در کشورهای دیگر ثابت کرده‌اند که در طول تاریخ همیشه جنایتکار بوده‌اند. همگان شاهد بودیم که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی چندی پیش به‌درستی به غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها و متحدان آن اشاره فرموده و ورود واکسن از کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه را ممنوع اعلام کردند.

این امر نشان از درایت و دوراندیشی معظم‌له دارد و اینکه تجربیات گذشته مشخص کرده که کشورهای یادشده فقط به دنبال منافع شوم خود هستند و همان‌گونه که اشاره شد، جان انسان‌ها کمترین ارزشی برای آن‌ها ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار