رئیس شورای شهر کرج درواکنش به کارکنان دارای شغل دوم در شهرداری که در ساعات اداری به کار دیگری مشغول هستند، گفت: این گزارش بررسی و با افراد خاطی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 23 August 2021

واکنش رئیس شورای شهر کرج به کارکنان دارای شغل دوم در شهرداری

به گزارش «تابناک البرز» جواد چپردار ابتدای جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه فعالیت مسئولین باید در امتداد شهدا باشد، اظهارداشت: ما در آغاز راه شورای ششم تسلیم غوغا سالارانی که از بیت المال ارتزاق می‌کنند نمی‌شویم، چرا که به مردم قول مدیریت جهادی در مسیر ولایت را داده ایم.

وی با بیان اینکه فرمانده ما در کرج نماینده ولی فقیه در استان است، افزود: شاهد آن هستیم که برخی با بازی واژه‌ها، جیغ‌های انالحق ، تکرار سیاست بازی‌های مرسوم و یا شاید گرفتن چک هایی از باقی مانده پول‌های کثیف خواستار رسیدن به خواسته‌هایشان هستند غافل از اینکه مردم بصیر این شهر بی تردید نسبت واقعی با ولایت، انقلاب و ارزش‌ها را ملاک حقیقت قرار می‌دهند.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه ما این تریبون را به برکت خون شهدا و با رای پاک مردم به دست آوردیم، بیان کرد: امیدواریم خبرهای زردی که گاها منتشر میشود به پول‌های کثیف، سیاست‌های مردود و پدرخواندگی های مترود متصل نباشد که در این صورت به رسم انقلابی گری و اخلاق مداری به مردم اعلام می‌کنیم.

چپردار درواکنش به کارکنان دارای شغل دوم در شهرداری که در ساعات اداری به کار دیگری مشغول هستند، گفت: این گزارش بررسی و با افراد برخورد می‌شود.

وی در خصوص انتخاب شهردار کرج، خاطرنشان کرد: تلاش شده چهره های نام آشنا و فرهیخته بعنوان گزینه شهرداری معرفی شوند و در یک جلسه علنی از این افراد برای بیان برنامه های خود دعوت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار