خطر در کمین مصرف‌کنندگان ال‌پی‌جی به عنوان سوخت خودرو

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.
کد خبر: ۹۸۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 14 August 2021

خطر در کمین مصرف‌کنندگان ال‌پی‌جی به عنوان سوخت خودرو

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی دلبری با اشاره به کیفیت بنزین و گازوئیل توزیعی در کرج اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶ جایگاه عرضه سوخت مایع در کلانشهر کرج و ۴۶ جایگاه نیز در دیگر شهرهای استان فعال است.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ ارایه سوخت مایع با استاندارد یورو ۴ در کرج آغاز شده و امروز همه بنزین و گازوئیلی که در این کلانشهر توزیع می‌شود دارای این استاندارد است.

وی توضیح داد: به دنبال آن هستیم که این برنامه در سایر شهرهای استان نیز اجرایی شود تا شاهد توزیع بنزین با کیفیت و استاندارد در تمامی جایگاه‌های استان باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.

دلبری با بیان اینکه گاز مایع در البرز بیش از نیاز واقعی عرضه می‌شود، توضیح داد: این سوخت فقط برای مصارف پخت و پز تعریف شده و توزیع آن به عنوان سوخت خودروها ممنوع است.

وی ادامه داد: جامعه هدف سوخت گاز مایع (LPG) خانوارها و مصرف کنندگان صنفی و صنعتی هستند که دسترسی به گاز شهری ندارند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا مصرف کنندگان گاز مایع استان به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و اطلاعات درخواستی را بارگذاری کنند تا از این طریق گاز مایع صرفا در میان جامعه هدف و مصرف کننده واقعی توزیع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار