مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.
کد خبر: ۹۸۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 04 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی فرد با بیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مساجد، مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

محمدی فرد افزود: در روز عید قربان ۲۴هزار و ۶۷۴ کیلو گوشت قربانی به ارزش بیش از ۱۷میلیارد  تومان با مشارکت خیران از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان مورد حمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر مردم خیر البرزی بیش از ۱۹ میلیارد  تومان به نیازمندان استان کمک کردند افزود: در این روز ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸ میلیارد تومان، ۵۰ هزار  بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۱ میلیارد و ۶۵۰ تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: ۵۰ زندانی غیر عمد با کمک خیران و مرکز نیکوکاری اداره کل سازمان زندان‌ها به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار