ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمام فرودگاه های استان تهران و البرز به جز فرودگاه حضرت امام(ره) به علت برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهوری اسلامی ایران ۲ ساعت امروز تعطیل هستند.
کد خبر: ۹۸۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 03 August 2021

تمام فرودگاه های استان تهران و البرز امروز ۲ ساعت تعطیل هستند

به گزارش «تابناک البرز» محمد حسن ذیبخش گفت: به تمام شرکت های هوایی داخلی و خارجی طی دستورالعملی (نوتام)  اواسط هفته گذشته اعلام شده است که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تمام فرودگاه های این دو استان امروز تعطیل خواهند شد و هیچ هواپیمایی در آسمان تهران پرواز نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: در دستورالعمل دیگری به تمام شرکت های داخلی و خارجی اعلام شده که روز ۱۴ مرداد ماه سال جاری نیز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ به علت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران تمام فرودگاه های استان البرز و تهران تعطیل خواهند بود.

ذیبخش تاکید کرد: فعالیت فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) روز ۱۲ مرداد ماه همچنان ادامه خواهد داشت، اما در روز ۱۴ مرداد ماه این فرودگاه نیز از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ تعطیل خواهد بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: در این مدت که فرودگاه های این دو استان تعطیل خواهند بود و هیچ هواپیمایی در آسمان تهران و البرز پرواز نخواهد داشت و تمام شرکت های هواپیمایی ملزوم به رعایت دقیق این دستورالعمل هوایی (نوتام) هستند.

همچنین سردار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: سه شنبه دوازدهم مرداد (مراسم تنفیذ) محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان‌های ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

برای روز پنجشنبه چهاردهم مرداد (مراسم تحلیف) نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم، در محدوده اطراف مجلس و خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.

با توجه به اجرای طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی در روز مراسم تحلیف، واحدهای صنفی اطراف مجلس و محدوده ی خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: براساس این تصمیم صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، همه پروازهای شرکت های هوایی داخلی و خارجی در این دو مراسم در ساعت های تعیین شده متوقف خواهد بود و در خارج از ساعات یاد شده محدودیتی برای پرواز در فرودگاه های استان تهران و البرز وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار