مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در استان تا تاریخ ۱۰ مرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 27 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» ابراهیم شادمهر با تشریح فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر، اظهار کرد: رویداد ملی جشنواره کارآفرینان برتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص‌های به روز و کاملاً علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و همکاری با متخصصین حوزه‌های مختلف در سراسر کشور جهت امور مربوط به داوری است.

شادمهر ادامه داد: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر امسال بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

مدیر امور اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار البرز یاد آور شد: کارآفرینان استان به منظور شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می‌توانند جهت ثبت نام تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir و یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه نمایند و همچنین در این سامانه‌ها از نظام نامه و شیوه اجرایی این جشنواره آگاهی حاصل کنند.

شادمهر خاطر نشان کرد: فرایند جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب و کارها حدود یک و سال نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر پاندومی کرونا نیز بوده‌اند و طبعاً کسب و کارهایی توانسته‌اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: کارآفرینان استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در میدان آزادگان، بلوار امام رضا (ع)، خیابان اردلان ۳، طبقه سوم، واحد توسعه کارآفرینی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۴۵۸ تماس حاصل نمایند.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل از کارآفرینان استان البرز خواست در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات خود در سامانه مذکور جهت شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار