هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز پس از بررسی اعتراضات و شکایت‌های مربوط به انتخابات شوراهای شهر، نتیجه انتخابات ۱۲ شهر را تأیید و انتخابات شش شهر را برای بررسی بیشتر و تصمیم نهایی به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور ارجاع داده است.
کد خبر: ۹۸۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 20 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» این شش شهر شامل فردیس، مشکین‌دشت، گرمدره، ماهدشت، کمالشهر و هشتگرد است و هیئت مرکزی نظارت ظرف چند روز آینده نظر خود را در خصوص بررسی‌های هیئت نظارت استان اعلام خواهد کرد.

پیش از این علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز گفته بود: عمده شکایات در شهرهایی که مورد بررسی قرار گرفته، مربوط به خرید رأی بوده و در برخی حوزه‌ها این موضوع قابل توجه است.

عباسی اعلام کرده بود: با توجه به این تخلفات قابل توجه، احتمالاً آرا نامزدهای متخلف در برخی صندوق‌ها باطل شود ولی اینکه ابطال آرا در نتیجه نهایی چقدر اثرگذار باشد هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص وضعیت فردیس هم گفته بود: ۱۰ درصد آرا در فردیس بازشماری شد و ممکن است نتیجه نهایی نسبت به نتیجه اولیه تغییراتی داشته باشد البته تغییر به این صورت که رتبه یک عضو منتخب در بین سایر منتخبین جابجا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار