مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی :

مهر ۱۴۰۰ با ۲۴ کلاس درس جدید

۲۴ کلاس درس تا مهرماه امسال به فضای آموزشی استان اضافه می شود.
کد خبر: ۹۷۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 05 July 2021

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اعلام این خبرمهم ترین این فضاهای آموزشی را مدرسه ۱۲ کلاسه شهید مدافع حرم بصیری‌پور با هزار و ۹۰۰ متر مربع و مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی با هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت نام برد.
"واقعی" در ادامه به در دست اجرا بودن ۲۱۶ طرح با ۵۷۵ کلاس درس و ۲۷ هزار و ۱۷۳ متر مربع مساحت در شهرستان ها و مناطق استان اشاره و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
وی درباره روند احداث مدرسه خیرساز اوتیسم مهر شهر بیرجند هم گفت: این مدرسه با ظرفیت ۶ کلاس درس به مساحت ۶۷۰ مترمربع در حال ساخت است.
وی مبلغ قرارداد این پروژه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام و به این نکته اشاره کرد که ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال گذشته جذب و از این مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تأمین اعتبار شد.
وی پیش‌بینی کرد: مدرسه اوتیسم مهرشهر تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی در شورای  معاونین و پروژه مهر استان از شورای پروژه مهر به عنوان یک ابر برنامه مشارکتی، فراسازمانی وملی نام برد که نیازمند مشارکت و حمایت سایر دستگاه ها است.
وی تهیه و توزیع کتاب های درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات، توانمند سازی نیروی انسانی و توسعه صلاحیت های شایستگی معلمان، سنجش نوآموزان را از جمله عناوین پروژه مهر برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار