مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
شنبه زاده از ۱۱۷۳ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در پی موج شدید شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 28 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام عنوان کرد: در راستای تشدید بازدید‌های نظارتی، به منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های گردشگری استان، اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره کل ۱۱۷۳ بازدید مشترک با حضور دستگاه‌های ناظر انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به صورت گروهی انجام شد و تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها و واحد‌های بین راهی تحت نظارت اداره کل استان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

شنبه‌زاده با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد: در سه ماهه اول سال و در جریان این بازدیدها،۴۲۰ تذکر کتبی، ۳ مورد پلمب،۲ مورد تعلیق، برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

او یادآور شد: بر اساس بخشنامه ابلاغی ستاد ملی کرونا، تمامی تأسیسات گردشگری استان مورد بازدید نظارتی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحد‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار