رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان ایلام؛
رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان ایلام گفت: به مردم شریف ایلام اطمینان می دهیم در اجرای قانون هیچ ملاحظه قومی و قبیله‌ای لحاظ نخواهد شد و با اعتراضات در چارچوب قوانین بررسی و همه موارد مورد توجه قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 27 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام،علی اکبر بسطامی بیان داشت:در فرایند نظارت بر انتخابات شوراها امکان تصمیم گیری فردی وجود ندارد، کسی فراتر از قانون نمی تواند کاری انجام دهد و امور مربوطه توسط همه نمایندگان پایش و تصمیمات مطابق دستورالعمل ها و قوانین موجود به صورت جمعی اتخاذ می گردد.

وی گفت: در روند دریافت حمایت های مالی و پشتیبانی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها که مطالق ماده ۷۱ قانون انتخابات هیچگونه پولی دریافت نشده، تخلف و یا انحراف مالی نیز صورت نگرفته است، ضمن اینکه گزارش هزینه ها و واریزی به حساب بانکی مربوطه در اختیار نهادهای نظارتی قرار دارد.

بسطامی خاطر نشان کرد:هیچ کس حق ندارد به بهانه های مختلف وحدت و برادری مردم ولایتمدار و مومن برای رسیدن به خواسته های شخصی و یا جناحی مورد هدف قرار دهد.

 وی ادامه داد:کار خبرنگار و رسانه مطالبه‌گری بوده و در این مدت تلاش فعالان این عرصه برای ایجاد شور انتخاباتی و تقویت نظارت بر فرایند برگزاری انتخابات قابل تقدیر است.

رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان ایلام  گفت: ملاک تصمیم گیری فقط قانون است./ع

بیشتر بخوانید:

مصلحت اندیشی ها ورسمیت بخشیدن به تخلفات انتخاباتی در ایلام

دیوار کج شورا با خشت فساد وتقلب !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار