رئیس هیات نظارت برانتخابات شورای اسلامی:
رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای استان همدان تاکید کرد: عملکرد منتخبان استان همدان زیر ذره بین شورای حل اختلاف است و در صورت بروز تخلف از این افراد سلب عضویت می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 26 June 2021
 رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای استان همدان تاکید کرد: عملکرد منتخبان استان همدان زیر ذره بین شورای حل اختلاف است و در صورت بروز تخلف از این افراد سلب عضویت می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شورا‌های منتخب آگاه باشند چنانچه از مرحله انتخابات گذر کرده اند، اما عملکرد آن‌ها از سوی شورای حل اختلاف رصد می‌شود. 

وی تاکید کرد: در جریان انتخابات برخی از نامزد‌ها مرتکب تخلفاتی شدند، اما ادله محکمی برای محکوم کردن آن‌ها وجود نداشت، اما مردم نگران نباشند، زیرا این افراد که اکنون به صحن شورای اسلامی راه یافته اند کنترل می‌شوند. 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۰ نفر از کاندیدا‌های شورای اسلامی در سطح استان رد صلاحیت شده بودند گفت: در لحظات آخر برخی از این افراد تائید صلاحیت شدند که آن‌ها دچار تخلفات بسیاری شدند که در حال رسیدگی است. 

او خاطرنشان کرد: ارائه لیست‌های متفاوتی از اسامی نامزد‌های شورای شهر همدان تخلف و خرید رای محسوب نمی‌شود، زیرا این رویداد قبل از فرایند انتخابات صورت گرفته و رسیدگی به این موضوع و مفاد میثاق نامه‌ها نیز در حیطه کار هیات نظارت بر انتخابات نیست. 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا این دوره از انتخابات را از بهترین دوره‌ها دانست و افزود: شیرینی انتخابات ریاست جمهوری تا مدت‌ها در کام مردم ماندگار است. 

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به زودی صحت انتخابات را در مناطق مختلف استان اعلام می‌کند. 

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر همدان گفت: این آمادگی وجود دارد که در روز‌های آتی صحت انتخابات را در این شهرستان اعلام کنیم. 

به گفته فلاحی در ۲ شهر استان اعتراض‌هایی نسبت به نتایج آرا وجود دارد که این موضوع در حال رسیدگی است.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار شد.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در ۳۲ شهر و ۹۱۰ روستای استان همدان برگزار و منتخبان شورا‌های شهر و روستا در این مناطق مشخص شدند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار