رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حالی اکنون سه شهرستان قرمز در استان کرمان داریم که در هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز استان به صفر رسیده بود.
کد خبر: ۹۷۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 19 June 2021

به گزارش تابناک کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد پیش از ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان کرمان طی شب گذشته به ۸۲۰ مورد افزایش یافته است.

وی ۵ درصد این آمار را مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان دانست و افزود: در حالی اکنون سه شهرستان قرمز در استان کرمان داریم که در هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز استان به صفر رسیده بود.

رشیدی نژاد وضعیت کرونایی دو استان همسایه کرمان را نامناسب توصیف کرد و گفت: ترددهایی که با این استان‌ها انجام می‌شود شهرستان‌های جنوبی کرمان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی گفت: فرمانداران شهرستان‌های جنوبی باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق مدنظر قرار دهند و به صورت ویژه در تعطیلات پیش رو در خصوص تردد به استان‌های همجوار به ویژه هرمزگان دقت ویژه ای داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: اپیدمی کرونا در سیستان و بلوچستان سیر صعودی دارد و وضعیت در هرمزگان هم مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت در استان کرمان هم آغاز شده است، ابزار امیدواری کرد که وضعیت شیوع کرونا در کرمان حالت سینوسی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار