سید مجتبی موسوی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:امسال نیز همانند سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا،شبکه شاد برنامه های آموزشی مناسبی برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۷۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 17 June 2021

سید مجتبی موسوی  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: در تابستان و ایام تعطیلی مدارس، امکان حضور  دانش آموزان در پایگاه های اوقات فراغت وجود ندارد.

وی افزود: مانند سال گذشته فضایی شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) را به این موضوع اختصاص داده ایم و بالغ بر ۵۴٠ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی امسال متولی این امر در استان هستند و دانش آموزان در رشته های مختلف در این فضا حضور پیدا می کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه فرهنگی هنری برنامه هایی شامل طراحی، خوش نویسی، هنر های دستی، هنرهای تجسمی، موسیقی و تئاتر دانش آموزی در فضای شاد برای دانش آموزان تدارک دیده است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه موضوعات قرآنی، بخش آوایی قرآن، قرائت، صوت، لحن، ترتیل وحفظ قرآن کریم،این آموزش ها معمولا در دارالقرآن های استان انجام می شود و آنها وظیفه دارند در اوقات فراغت دانش آموزان مسائل قرآنی را به دانش آموزان آموزش دهند و در سایر موارد نیز برنامه های خوبی در شاد تدارک دیده شده که دانش آموزان می توانند از آنها بهره ببرند.

موسوی در خصوص برنامه های ورزشی دانش آموزان گفت: در سالن های تربیت بدنی با استفاده از فضا و امکانات آموزش های لازم به دانش آموزان داده می شود، و در اماکن و مناطقی که وضعیت سفید باشد با اجازه ی ستاد ملی مبارزه با کرونا بچه ها میتوانند در پایگاه ها حضور پیدا کنند و به شکل حضوری آموزش ببینند.

وی تاکید کرد: برنامه های اوقات فراغت امسال نیزمانند سال گذشته دنبال و از اساتید، مدرسان و معلمانی که در این زمینه، سال گذشته با آموزش و پرورش همکاری داشته اند دعوت به عمل آمده تا در این پایگاه ها حضور پیدا کنند و به دانش آموزان خدمات لازم را ارائه دهند.

موسوی در پایان گفت: پایگاه های ما در سامانه همگام ثبت شده و در اردوگاه ها و کانون های فرهنگی نیز فعال هستند و عمده فعالیت های ما در کانون های فرهنگی هنری و اردوگاه ها است. سال گذشته شاهد حضور گسترده ای در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بودیم ، امسال نیز پیش بینی میشود از این برنامه استقبال شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار