مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امیدوارم مردم حماسه حضور حداکثری خود را در ۲۸ خرداد در راستای حماسه‌های فتح خرمشهر، هشت سال دفاع مقدس، ۲۲ بهمن و دهه فجر خلق نمایند و عزت، اقتدار، حکمت، مصلحت، هوشیاری و دشمن‌شناسی خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۷۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 18 June 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت:امیدوارم مردم حماسه حضور حداکثری خود را در ۲۸ خرداد در راستای حماسه‌های فتح خرمشهر، هشت سال دفاع مقدس، ۲۲ بهمن و دهه فجر خلق نمایند و عزت، اقتدار، حکمت، مصلحت، هوشیاری و دشمن‌شناسی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی با حضور در انتخابات یک بار دیگر به دنیا اعلام می‌نمایند که حکومت نبوی، پیروان حسینی و منتظران مهدوی در تقابل با دنیای استکبار و دست نشانده‌های منطقه‌ای آن‌ها هوشیارند و به توطئه‌های خبیثانه دشمنان واقف هستند.

هاشمی گفت: ملت شریف ایران در مسیر انتخاب سرنوشت خود لحظه‌ای دچار تردید نخواهند شد و آرمان شهدا و رزمندگان را با حضور خود در این انتخابات سرنوشت ساز یک بار دیگر فریاد خواهند کشید.

وی بیان کرد:مردم حضور در انتخابات را یک تکلیف می‌دانند و معتقدند که تأثیر حضور در انتخابات کمتر از تاثیر حضور در هشت سال دفاع مقدس، کمتر از توانمندی هسته ای، کمتر از نفوذ در منطقه و کمتر از توانمندی‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با بیان اینکه انتخابات لیله القدر انقلاب است که سرنوشت ۴ سال مدیریت کشور به آن گره خورده است، اظهار کرد: روحیه جهادی، انقلابی، استقلال خواهی و استکبار ستیزی اقتضا می‌کند که همه مردم در پای صندوق‌های رای حضور یابند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار