استاندار البرز با بیان اینکه ۱۳۶۳ شعبه اخذ رأی از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد آماده رأی گیری هستند، گفت:انتخابات در کرج به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 15 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» عزیزالله شهبازی در بازدید از سایت تجمیع آرا استان البرز با بیان اینکه کمتر از ۳ روز دیگر تا انتخابات ۱۴۰۰ مانده است، گفت: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رأی را دارد.

وی ادامه داد: با تمام توان و بسیج مجموعه استان، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و تمامی روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می‌گیرد.

شهبازی گفت: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه، مانورهایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.

وی افزود: استقبال پرشور داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در البرز حاکی از حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.

استاندار البرز اضافه کرد: مردم حق شناس ایران اسلامی همواره حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بوده اند و با مشارکت خود بار دیگر تجلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی گفت: هزار و ۳۶۳ شعب اخذ رأی در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رأی از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه ۵۳۱ شعبه ثابت و سیار برای کرج پیش بینی شده، افزود: در کلانشهر کرج انتخابات به صورت کاملاً مکانیزه برگزار می‌شود و به تبع آن نتیجه آرا زودتر مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار