مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: عملیات گازرسانی به فاز چهارم، به عنوان طلایی ترین و بزرگ ترین فاز اقتصادی در این منطقه از هفته آینده آغاز می شود.
کد خبر: ۹۷۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 13 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق گفت: با توجه به وجود صنایع با اولویت آی. سی. تی و آی. تی و ازطرف دیگر قرار گرفتن نیروگاه‌های گازی در فاز چهار، اجرای عملیات گازرسانی برای تغذیه این واحد‌های بزرگ و همچنین سایر واحد‌هایی که قرار است پس از توسعه زیر ساخت‌ها در این فاز استقرار یابند نیاز صنایع در این بخش را مرتفع می‌کند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان این که انتخاب پیمانکار و مناقصه واگذاری طرح گازرسانی به فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شده است افزود: عملیات اجرایی این طرح از هفته آینده آغاز خواهد و برنامه پیش بینی شده این است که در حداقل مدت ممکن این کار به پایان برسد.

ثناگو مطلق گفت: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینی به مساحت ۱۶۵ هکتار و در هفت پهنه تعریف که با تکمیل زیر ساخت‌های این فاز با اولویت صنایع مرتبط با آی. تی و آی. سی. تی زمینه ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در منطقه فراهم می‌شود.

او افزود: با برنامه ریزی‌های  انجام شده  در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام در فاز‌هایی از جمله لجستیک و انبار دارای، اداری، بورس، بانک، بیمه، فناوری‌های دانش بنیان و شهرک سلامت راه اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار