مددی گفت: با کسب رای‌های اتوبوسی که در ادوار پیشین مورد غفلت قرار گرفته بود به جد برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 10 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با دعوت نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا و هواداران آن‌ها به تکمین در برابر قانون گفت: با کسب رأی‌های اتوبوسی که در ادوار پیشین مورد غفلت قرار گرفته بود به جد برخورد خواهد شد و مردم نیز با بصریتی که دارند خادمان را از خائنان تشخیص می‌دهند.

او گفت: این رقابت برای قدم نهادن در عرصه خدمت به مردم است و این توفیق برای همه میسر نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با اشاره به ضروت انتخاب و ورود افراد اصلح به پارلمان‌های شهری افزود: انتخاب افراد اصلح زمینه خدمت به مردم را فراهم آورده و نمود آن در شهر‌ها نمایان می‌شود.

مددی گفت: راه اندازی ضیافت‌های شام و ناهار شیوه‌ی مناسبی برای رأی آوردن نیست و دادستانی اجازه این کار را نخواهد داد و به جد ورود پیدا می‌کند.

او افزود: انتظار می‌رود نامزد‌های راه یافته به شورا‌های شهر با جدیت در جهت ساماندهی و بهبود امور شهری فعالیت نمایند و افرادی که وارد این عرصه می‌شوند نیز دغدغه‌ای جز خدمت نداشته باشندچرا که غیر این ضرر به دنبال خواهد داشت.

مددی خطاب به نامزد‌های شورای شهر گفت: علاوه بر اینکه در رقابت تبلیغاتی حضور پیدا می‌کنید باید زمینه را برای برگزاری انتخابات پر شور نیز فراهم کنند.

مددی همچنین با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی در تبلیغات نیز افزود: فضا برای تبلیغات قانونی در فضای مجازی فراهم شده است، اما عده‌ای با هجمه به موازین اخلاقی و شرعی سعی در تبلیغات غیرقانونی برای کسب آراء بیشتر هستند.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع اخذ رأی‌های اتوبوسی در برخی شهر‌ها طی ادوار پیشین اشاره کرد و گفت: در دوره‌های قبل بلحاظ غفلت و عدم اطلاع از قوانین طرفداران نامزد‌ها از نقاط مختلف و به صورت اتوبوسی برای کسب رأی حضور پیدا می‌کردند که این اقدام ممنوع است و توسط مراجع اطلاعاتی پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار