علیرضا کاظمی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه با اشاره به پیش بینی حضور ۳ میلیون دانش‌آموز در بسترفضای مجازی در فعالیت‌های اوقات فراغت، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم اوقات فراغت خوبی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۶۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 08 June 2021

علیرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تابستان امسال، برنامه‌های وسیعی را تدارک دیده و ۳۰ هزار پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، هدف گذاری و زیرساخت‌های لازم در شبکه شاد ایجاد کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد:کانون‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، مدارس، پژوهشسراها و کتابخانه‌ها دست به دست هم دادند تا بتوانیم با ظرفیت‌هایی در شبکه شاد ایجاد می‌کنیم که فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان را به خوبی رقم بزند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه اظهار کرد: بعد از اتمام ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه همگام، کلاس بندی‌ها در شبکه شاد، آغاز می‌شود. افتتاح این برنامه نیز به میزبانی استان زنجان و بعد از پایان ثبت نام در اوایل تیرماه خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: طی جدول زمان بندی اعلام شده مدیران فرصت داشتند نسبت به تعریف دوره اقدام کنند و بعد از آن باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا دانش‌آموزان با ورود به سامانه همگام نسبت به ثبت نام در کلاس‌ها اقدام کنند که ثبت نام دانش‌آموزان تا اول تیر ماه ادامه خواهد یافت. سپس شبکه شاد با ایجاد پنجره ای در صفحه اصلی شاد «پایگاه تابستانی من» را مانند «مدرسه من» ایجاد می‌کند و با انتقال اطلاعات از سامانه همگام به شاد، شبکه شاد قادر خواهد بود طبق کلاس‌های تعریف شده در سامانه همگام توسط مدیران پایگاه‌های تابستانی، گروه‌های کلاسی را ایجاد و در دسترس آن ها قرار دهد؛ لذا باید دانش‌آموزان تا اول تیرماه در سامانه همگام و در کلاس‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار