سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز اعلام کرد: سال گذشته، بیش از نه هزار کارت سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز رمزگشائی شد.
کد خبر: ۹۶۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 07 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» قلندرزاده گفت: همسو با تحقق حقوق و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سال 1399 کارکنان این منطقه در نواحی سه‌گانه نسبت به رمزگشایی بیش از نه هزار کارت سوخت اقدام کردند.

وی فراموشی رمز، تعویض کارت، تغییرمالک، تکرار ورود رمز اشتباه و قفل شدن کارت سوخت را از دلایل رمزگشایی کارت‌های سوخت نام برد.

به گفته وی، شهروندان می توانند برای رمزگشایی بر اساس موقعیت محل زندگی خود به نواحی مرکزی، هشتگرد و نسا مراجعه کنند و عملیات رمزگشایی کارت سوخت خود را انجام دهند.

قلندرزاده  با اشاره به مدارک مورد نیاز برای انجام این خدمت، گفت: کارت هوشمند سوخت، کارت ملی و کارت خودرو از مدارک مورد نیاز و حضور شخص مالک یا نماینده قانونی وی نیز الزامی است.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز عنوان کرد: شهروندان برای ثبت نام و دریافت کارت‌های المثنی به پلیس +10 مراجعه و در بازه زمانی 45 روزه کارت خود را در محل دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار