سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان چهارباغ استان البرز موفق به کشف یک انبار احتکار مواد اولیه دارویی شدند.
کد خبر: ۹۶۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 03 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ گفت: در پی گزارشات مردمی واصله به بسیج این شهرستان مبنی بر احتکار مواد اولیه دارویی در یک انبار، نیروهای بسیجی و سربازان گمنام امام زمان (ع) این شهرستان طی چند روز اقدام به رصد محل مربوطه کرده و پس از اطمینان از وجود این انبار احتکار، مراتب را با مراجع ذیصلاح قضایی از جمله دادستان شهرستان، تعزیرات و معاونت غذا و داروی چهارباغ مطرح کردند.

مجید بیگدلی افزود: پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح سرانجام روز گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) چهارباغ به همراهی نمایندگان دادستان، معاونت غذا و دارو و تعزیرات این شهرستان با حضور در محل انبار احتکار مواد اولیه دارویی اقدام به پلمب این محل کردند.

وی با بیان اینکه پرونده مربوطه هم اکنون به مراجع قضایی ارسال شده، در خصوص میزان مواد اولیه کشف شده اظهار داشت: هنوز برآورد دقیقی از میزان مواد اولیه دارویی کشف شده و ارزش ریالی آن در دست نیست که پس از بررسی های قضایی این آمار اعلام می شود.

بیگدلی گفت: بنا بر اظهار نظر کارشناسان غذا و دارو بعضی از این مواد اولیه بسیار گرانقیمت بوده به طوریکه از خارج از کشور وارد شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار