مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تازه تاسیس چهارباغ استان البرز از فراهم شدن بستر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مسیر توسعه و ایجاد تحول در گردشگری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 01 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد رضا حدادیان از چهارباغ به عنوان یکی از مهمترین حوزه های گردشگری و صنایع دستی استان البرز نام برد و گفت:  بیش از ۲۲ روستای این شهرستان از جاذبه های گردشگری  و بوم گردی برخوردارند. 
وی از دهکده ورزشی ، طبیعت زیبا  و مزارع و باغ های با صفا به  وسعت یک هزارو ۵۰۰ هکتار را از جمله ویژگی های گردشگری چهارباغ نام برد.
حدادیان ضمن اعلام فراخوان برای حضور صاحبان سرمایه جهت  تکمیل و ایجاد طرح های جدید گردشگری چهار باغ اظهار داشت: نزدیکی به فرودگاه پیام، قرار گرفتن در شریان ارتباطی کشور و وجود راه آهن در جوار این حوزه  از قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری این خطه است. 
وی  ایجاد تسهیل در جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در مسیر اجرای طرح های عدیده‌  اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارباغ را  از برنامه های در دست اجرای این اداره ذکر کرد.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارباغ  گفت: حمایت از تشکل های مردم نهاد و معرفی جاذبه های این شهرستان در رسانه ها  بستر مناسبی را برای تحول در گردشگری این خطه فراهم می آورد.
حدادیان‌ برگزاری نشست های هم اندیشی با دستگاه های  اجرایی با هدف  برگزاری هرچه بهتر جشنواره ها را  از دیگر برنامه های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این چهار باغ ذکر کرد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری چهارباغ واقع در جنوب غربی کرج مرکز استان البرز ، اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منتزع و ارتقا یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار