فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه و بسیج در انتخابات مصداقی از هیچ شخصی حمایت نمی‌کنند اما وظیفه داریم از آرمان‌ها دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۶۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 25 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حمید خرمدل در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت : سوم خرداد در واقع معادلات جنگ را به نفع جبهه اسلام تغییر داد و باعث شکست نقشه‌ های دشمن شد.
وی افزود: بعد از فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس دو اتفاق مهم صورت گرفت، دشمن از حالت تهاجمی به حالت دفاعی تغییر موضع داد، با توجه به شرایط آن زمان تا قبل از فتح خرمشهر دشمن بخشی از سرزمین ما را اشغال کرده بود و فتح خرمشهر باعث شد تا این پیروزی سرآغاز فتوحات و پیروزی‌های دیگر شد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از عوامل مهم در موفقیت فتح خرمشهر را انسجام سپاه، ارتش و نیروهای مردمی، تحول فرهنگی در جامعه تحت تأثیر کلام امام و آگاهی دشمن از تحول مردم باعث پیروزی شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر وصل به ولایت باشیم و از جریانات گذشته درس عبرت بگیریم می‌توانیم در موقعیت‌های مهم موفق باشیم.
خرمدل بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی و محور مقاومت به حدی از قدرت رسیده که استکبار را به وادی فرسایش برده‌ است، عربستان با داشتن یک هزار جنگنده مجهز در یمن با رزمندگان دست خالی خار و ذلیل شده و حتی حمایت‌های جهان غرب هم نتوانست کمکی به عربستان کند.
وی اضافه کرد: داعش در عراق با مقاومت رزمندگان اسلام نابود شد و حتی نیروهای آمریکایی دنبال راهی برای فرار از مهلکه هستند و این موضوع برای حضور داعش و نابودی آن در سوریه نیز صدق می‌کند.
خرمدل افزود: حزب‌الله لبنان امروز در کشور خود دارای جایگاه خاص است و هیچ کاری در لبنان بدون هماهنگی حزب‌الله امکان انجام ندارد و در فلسطین برای نخستین بار ارتش اسرائیل که دم از گنبد آهنین می‌زد چه بلایی به روزش آمد و موشک باران مقاومت فلسطین باعث غافلگیری و شکست اسرائیل شد.
وی گفت: عنوان آل‌سعود در عربستان خیانت و ظلم به مردم شبه جزیره و سرزمین حجاز بوده و شکل‌گیری این فرقه از نقشه‌های شوم انگلیس است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه شرق و غرب عالم در یک طرف میز نشسته‌اند و جمهوری اسلامی ایران با عزت و شرف در یک طرف میز نشسته است و چنین افتخاری به دست نمی‌آمد مگر با تکیه بر اتفاقات و ایثارها در میدان و هر چه ما مقاومت کنیم دشمنان مأیوس خواهند شد.
وی با اشاره به همینه پوشالی آمریکا گفت: برخی با دید دنیوی به امکانات آمریکا نگاه می‌کنند و از آن برای خود غول ساخته‌اند اما هر موقع با تکیه بر خدا و دل داد به وادی الهی با دشمن روبه‌رو شدیم به پیروزی رسیدیم.
خرمدل عنوان کرد: دشمن در صدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی بوده و هست ولی امروزه با تمام مشکلات و سختی‌ها، کشور ما با اقتدار دارد مسیر را طی می‌کند تا به سر منزل مقصود برسد.
وی افزود،: با اشاره به انتخابات پیش‌رو در 28 خرداد گفت: سپاه و بسیج حق ندارند در انتخابات مصداقی از شخصی حمایت کنند اما وظیفه داریم که تلاش کنیم که از آرمان‌ها دفاع کنیم و زمینه مشارکت گسترده صدر انتخابات را فراهم کنیم.
خرمدل خطاب به خبرنگاران گفت: دشمن یکی از اهدافش برنامه‌ریزی برای دلسرد کردن مردم در راستای کاهش مشارکت در انتخابات هستند و اگر دشمن احساس کند مردم برای مشارکت بالا آماده‌اند و فردی رای خواهد آورد که مورد قبول آحاد جامعه است، تمام سعی خود را برای تحقق نیافتن این موضوع به کار می‌بندد.
وی با اشاره به اینکه همه روسای جمهور با رای مردم انتخاب شده‌اند گفت: مردم نباید نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند و اصحاب رسانه وظیفه دارند شرایط را برای مردم شفاف‌سازی کنند.
فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد به جنگ‌های روانی پیش‌رو در انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: در چند روز آینده موضوع میدان و دیپلماسی، معیشت و هسته‌ای و غیره را مقابل هم قرار می‌گیرد و سعی در فریب مردم از این طریق دارند.
خرمدل به جنگ نرم دشمن گریزی زد و گفت: در همه کشورها و حتی آمریکا شبکه‌های تلویزیونی پولی هستند ولی در کشور ما محتوای شبکه‌های ماهواره‌ای به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با تأکید بر افزایش مشارکت در انتخابات و تلاش برای روشنگری افزود: باید در کشور امید آفرینی را رواج دهیم و به بیان واقعیات در جامعه بپردازیم، چطور امکان دارد کشوری که توان نظامی بالا در مقابل دشمنان دارد، در تأمین برخی کالاها کوچک عاجز بماند، انتظار می‌رود رسانه‌ها با نقش آفرینی مثبت برای مردم ضعف‌ها و نقاط قوت را شفاف‌سازی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار