عملیات ساخت سالن آمفی تئاتر روباز شهرستان جوانرود روز دوشنبه در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور مسوولان محلی آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 25 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرماندار جوانرود در این مراسم با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهربه انتخاب شهر جوانرود در میان ۶۰ شهر خلاق کشور اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین نیازمندی های حوزه فرهنگی و هنری این شهرستان مباحث سخت افزاری است.

"رستگار یوسفی" با بیان اینکه شهرستان جوانرود از ظرفیت فرهنگی خوبی همچون هنرمندان خلاق بهره مند است افزود: توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی از مهمترین اهداف و برنامه های پیش روی مسوولان شهرستان جوانرود است.

وی اظهار داشت: ایجاد سالن های روباز قدم مهمی برای ارتقای شاخص‌های زیر ساختی فرهنگی است و این سالن موجب تقویت فعالیت های حوزه تئاتر و موسیقی خواهد شد.

فرماندار جوانرود یادآور شد: برای احداث سالن آمفی تئاتر روباز این شهرستان سال گذشته هفت میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی برای این پروژه فرهنگی اختصاص داده ایم.

شهردار جوانرود نیز گفت: این هنرسرا در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع در محل بوستان هلانیه ساخته می شود.

"فرهادتاب زر" افزود: عملیات احداث این سالن آمفی تئاتر با اعتبار اولیه ۷۰۰ میلیون تومان آغاز شده و ظرفیت ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر را داراست.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار