کد خبر: ۹۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 22 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 1/3/1400  به این شرح است.


فتح خرمشهر؛ درخشانترین افتخار رزمندگان به مددالهی
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه بزرگ را درخشانترین افتخار، تجلی نیروی ایمان و اراده قلبی رزمندگان اسلام به مدد الهی برشمرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن این پیام آمده است .
بسم الله الرحمن الرحیم
فتح خرمشهر در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی یکی از افتخارات بزرگ رزمندگانی است که با مدد الهی و اراده آهنین قهرمانان این مرزو بوم به منصه ظهور رسیده است و همچون برگ زرینی در دفتر تاریخ ایران عزیز اسلامی می درخشد .
فتح الفتوح دوران دفاع مقدس، مبارزه ای مجدانه توام با ایمان قلبی، جهاد و عمل صالح رزمندگان و سمبل اراده ملی در دفاع از ارش های انقلاب اسلامی است که نوید این پیروزی ها را خداوند متعال در آیه شریفه انا فتحنا لک فتحا مبینا به مومنان خود داده است .
در این روز سرور قامتان ایران اسلامی تمام قد در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد .
و اکنون که دشمنان انقلاب اسلامی باری دیگر با تمامی دسیسه های خود چشم طمع به این آب و خاک دوخته اند، جوانان پرشور و انقلابی وطن با کسب افتخارات علمی و مذهبی و ورزشی و حضوری مداوم در صحنه، معادلات دشمن را بهم ریخته و مایوس تر از گذشته به گذرگاه اول خود باز نشاندند .
فرزندان انقلابی شما در فرماندهی انتظامی استان مازندرن نیز این نوید را به همگان می دهند که تا آخرین نفس برای حفظ ارزش های انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده و برای خفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .
اینجانب با گرامی داشت این مناسبت بزرگ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای همیشه تاریخ و تقدیری الهی آنچنان که شایسته مردم مومن و عزیز ماست از در گاه حضرت ولی عصر و خداوند قادر متعال آرزو دارم.
فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

---------------------------------------------------

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عاملان ایجاد ناامنی و نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مجروح شدن یکی از شهروندان در این درگیری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با شاره به این که فرد مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، افزود: ماموران اقدامات اطلاعاتي را برای دستگیری عاملان اصلی این درگیری آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی این پرونده و 3 نفر دیگر از همدستان وی را شناسایی کردند.
سرهنگ شالیکار تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان، در اقدامی عملیاتی متهمان را در مخفیگاهشان به دام انداختند.
وی همچنین، اظهار داشت: این افراد که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پایان با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در برقراری نظم و امنیت مردم پلیس هرگرگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و کسانی که بخوهند امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

---------------------------------------------------

سوداگر مرگ در بابلسر به دام افتاد
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري سوداگر مرگ و كشف بیش از 3 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حسین زارع" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در اجرای طرح اراتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با عاملان افیونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.
وي افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسي از محل سکونت وی 3 کیلو و 210 گرم تریاک، یک دستگاه ترازوي ديجيتال و دوعدد گوشی همراه کشف شد.
سرهنگ زارع در پايان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد، با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ، از شهروندان خواست: در اجرای این ماموریت با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمنیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------------

قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 1500گرم تریاک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمود حسین زاده در باره جزئیات این خبر بیان داشت : در پي دريافت خبري مبني برخرید و فروش مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، این قاچاقچی مواد مخدر را در حین جابجایی مواد مخدر در این شهرستان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، خاطرنشان کرد : در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ حسین زاده با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد : شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

---------------------------------------------------

توقیف خودرو حامل ذغال قاچاق در گلوگاه
فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک و نیم تن ذغال قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودکلوانی" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کلباد در حين گشت زني به يك خودروی وانت نیسان مشكوك شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن یک تن و500 کیلوگرم ذغال قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرتسان گلوگاه از تحویل کالای قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودروی نزی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائ یمعرفی شد.
سرهنگ کلوانی درخاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

---------------------------------------------------

سارق موتورسیکلت در نکادستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به 8 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.
عزیزی با اشاره به کشف موتورسیکلت های سرقتی از مخفیگاه متهم اظهار داشت: این سارق حرفه ای که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را به پليس110 اطلاع دهند .

---------------------------------------------------

رمزگشایی از 84فقره سرقت در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 27 سارق حرفه ای و کشف 84 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ محمودکلوانی" درباره جزئیات این خبر ، بیان داشت :ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با هدف پیشگیری از سرقت در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با بررسی های همه جانبه 27 سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 84 فقره انواع سرقت در بازجویی های کارآگاهان پلیس ، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي کردند .
سرهنگ کلوانی توقیف 50 دستگاه وسیله نقلیه متخلف ، دستگیری 16معتاد و 8 خرده فروش را از دیگرنتایج این طرح دانست و در پایان از شهروندان خواست : در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------------

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان "بهشهر " از كشف یک موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ريال خبر داد.
سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران پاسگاه امیر آباد در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک موتورسیکلت قاچاق توسط یکی از شهروندان ،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد و افزود : ماموران پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه موتورسیکلت را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان ارزش تقریبی 2 میلیارد ریالی موتورسیکلت کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ، اذعان داشت : متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عنایتی گنجی در پایان از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

---------------------------------------------------

کشف 12 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف 12 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، "سرهنگ علی داداش تبار"در تشریح این خبر بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی 11 سارق حرفه ای را در این راستا شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده ماموران در مجموع به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
وی اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 8 معتاد پرخطر دستگیر و 78 دستگاه خودروی متخلف توقیف شد.
سرهنگ داداش تبار در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار