استاندار همدان:
استاندار همدان با قدردانی از عملکرد بسیار خوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: اعضای این ستاد حتی تا پای انفصال از خدمت نیز حامی تولیدکنندگان استان بوده و از پشتیبانی آن‌ها کوتاه نیامده اند.
کد خبر: ۹۶۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 22 May 2021
«سیدسعید شاهرخی» اظهار داشت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲ جلسه مهم استان همدان محسوب می‌شود که به طور مستمر و منظم مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی می‌کند. 

به گزارش تابناک همدان، وی اضافه کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره در کنار تولیدکنندگان بوده است که معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس سازمان صمت به عنوان مهره‌های کلیدی این ستاد استوار و محکم حامی بخش تولید بوده و هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه برای اعضای ستاد تسهیل و رفع و موانع تولید استان حکم یکسال انفصال از خدمت اداری صادر شده بود تاکید کرد: در بررسی‌های مجدد دستگاه قضایی کار اعضای ستاد قانونی شناخته و رای فوق که به ناحق صادر شده بود شکسته شد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: این گله مندی‌ها را به رئیس قوه قضائیه در سفر به همدان عنوان نکردیم، اما این موضوع حاکی از حمایت بی، چون و چرای مدیران استان از تولیدکنندگان دارد.

وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امسال نیز برای تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب با قدرت و استوار پیش می‌رود و گره گشای مشکلات فعالان اقتصادی خواهد بود. 

استاندار همدان با تاکید بر حمایت از مشاغل نوین و دانش بنیان به ویژه استارت آپ‌ها افزود: ستاد تسهیل با هدف رونق کسب و کار، فعالان این عرصه را هم مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

وی همچنین به فعال و مولدسازی معادن استان اشاره کرد و گفت: برخی از معادن در اختیار اشخاصی است که قصد فعالسازی ندارند و باید خلع ید و به افراد دیگر واگذار شوند. 

شاهرخی تصریح کرد: این مهم دستور صریح و مستقیم وزیر صمت است و در همین دولت این دسته از معادن استان باید آزادسازی و وارد چرخه تولید شود. 

استاندار همدان خرید کالای تولید شده در داخل استان را به مدیران گوشزد کرد و از آن‌ها خواست در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان مایحتاج اداری از مناطق دیگر تهیه نشود. 

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال گذشته ۶۶ جلسه اصلی داشت که ماحصل آن صدور ۲۷۲ مصوبه برای گره گشایی از واحد‌های تولیدی در بخش صنعت، کشاورزی، معدن و صنایع دستی و گردشگری بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار