استاندار قم از کسب رتبه سوم ارزیابی ملی عملکرد توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط این استان خبرداد و گفت: سوهان و فرش دستباف قم با شیوع کرونا آسیب جدی دیدند که باید برای حمایت این گروه شغلی اقدام جدی شود.
کد خبر: ۹۶۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 19 May 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: به‌منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و تسهیل رابطه  کارآفرینان با مدیریت استان و طراحی کارت ویژه ملاقات مستقیم  با استاندار را در برنامه قراردادیم و امسال برای واحدهای تولیدی که بالای 50 نفر اشتغال‌زایی دارند  کارت ملاقات صادر می‌شود.

رئیس شورای اداری استان قم با اشاره به پیگیری میدانی مشکلات واحدهای تولیدی گفت: مجموعه مدیران استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال در سال گذشته گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

استاندار قم همچنین محور بازدیدهای میدانی مسئولان را شهرک‌های صنعتی استان دانست و بیان کرد: شرکت شهرک‌ها باید با توجه به آخرین وضعیت طرح‌های در حال اقدام و پیشرفت آن‌ها، نسبت به پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران اقدام کند.

وی با اشاره به پیش‌بینی ایجاد گشایش‌های اقتصادی در سال 1400 گفت: باید  در راستای رونق در حوزه خدمات و گردشگری که از شیوع کرونا دچار لطمه شدند، برنامه‌ریزی شود.

استاندار قم در مورد واگذاری زمین  برای طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای منوط به اجرای این طرح‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده است، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که زمین واگذارشده به متقاضیان سرمایه‌گذاری معطل باقی بماند و سرمایه‌گذاری به تعهداتش عمل نکند فرآیند فسخ و واگذاری به متقاضیان جدید طی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود قدردانی از مدیران بانک‌های دولتی به دلیل اعطای تسهیلات به کارآفرینان و صنعتگران بیان کرد: مدیران بانک‌ها باید برای افزایش سقف تسهیلات قابل‌ارائه به واحدهای تولیدی اهتمام ویژه داشته باشند.

سرمست گفت: مدیران واحدهای تولیدی نیز باید منابعشان را در بانک‌هایی که حامی آن‌ها هستند قرار دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار