مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:
تابناک- مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی در بوشهر یکی از اهداف جدی این اداره کل است، گفت: پایانه مسافری بندر بوشهر به زودی تبدیل به یک پایانه مدرن و بزرگ خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سیاوش ارجمند زاده با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه صنعت گردشگری دریایی اقدامات قابل توجه ای صورت پذیرفته است، تصریح کرد: با اتمام بازسازی پایانه مسافری بندر بوشهر هم از جهت ترمینال و هم از جهت اسکله به زودی شاهد شکل گیری یک پایانه مدرن و بزرگ خواهیم بود که می تواند پذیرای کشتی های مسافری و کروز باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: از دیگر اقدامات می توان به همکاری با بخش خصوصی برای ورود یک فروند کشتی مسافر و بار که قابلیت جابجایی ۱۵۰۰ مسافر و همچنین ۸۰ کانتینر دارد، اشاره کرد.

 وی درباره توسعه گردشگری دریایی در دیگر بنادر بوشهر اظهار داشت: در بنادر کنگان، دیلم و گناوه در حال ایجاد اسکله های مسافری گردشگری هستیم که نهایتا تا سه ماه اینده آماده بهره برداری است و مطالعات احداث اسکله شناور گردشگری برای بندر دیر نیز در حال اتمام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر با توجه به بیشترین طول مرز دریایی و همجواری با خلیج فارس از  مزیت ها و فرصت های قابل توجه ای در خصوص رونق صنعت گردشگری دریایی برخوردار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار