مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت استان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۹۶۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 16 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، یعقوب گویلیان اظهار داشت: این طرح علی‌رغم آماده بودن برای بهره‌برداری به دلیل مشکلاتی مسکوت مانده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته، مشکلات آن برطرف و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مجتمع دانژه ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده است، افزود: این طرح در مجموع با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی احداث شده است و زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در بخش گردشگری سلامت را در استان با توجه به هم‌جواری با منطقه شمال عراق مناسب ارزیابی کرد و گفت: رفع مشکلات و موانع طرح‌های گردشگری از جمله برنامه‌های در دستور کار این اداره کل است و آماده همکاری و حمایت از بخش‌های خصوصی توانمند در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

گویلیان یادآور شد: آب درمانی، سولاریم، ماساژ درمانی، واحد پذیرایی و تفریحی برخی از بخش‌های این مجتمع گردشگری سلامت است که علاوه بر کمک به حوزه درمان، می‌تواند موجب ماندگاری بیشتر گردشگران ورودی به استان کردستان شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار