مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 15 معلم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 10 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی گفت: قشر فرهنگی در زمان شیوع بیماری به هر نحوی که ستاد کرونا اعلام می‌کرد پای کار بودند و برای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در این مدت بسیاری از معلمان البرزی درگیر بیماری شدند و بهبود یافتند، برخی از این قشر زحمت کش که بدون هیاهو کار خود را از اسفندماه سال ۹۸ آغاز کردند نیز جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری از دست دادند.

قاسمی معلمان را مبارزان گمنام جبهه فرهنگ برشمرد و افزود: خبر درگذشت ۱۵ معلم البرزی بر اثر کرونا برای ما بسیار دردناک بود. بی شک روح بلند این معلمان جلوه ای از ایثار و شکوه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در زمان شیوع بیماری معلمان با تولید محتوای در فضای مجازی مفاهیم و محتوای درسی را به جامعه هدف دانش آموزان خود انتقال دادند که در این راستا قشر فرهنگی استان البرز در کشور جزو برترین گروه‌ها بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: یک معلم البرزی ۸۰ میلیون تومان برای دانش آموزان کم بضاعت هزینه کرده است که این چنین ایثارهایی در میان قشر فرهنگی استان نمونه های متعددی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار