رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان:
کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل بار غیرمجاز محصولات کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 10 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مهدی کیانی عنوان کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود محصولات کشاورزی برای دامداران زحمتکش استان، با هماهنگی مرجع قضائی تشدید اقدامات کنترلی مبنی بر عدم خروج این محصولات به خارج از استان در دستورکار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تعداد ۸ دستگاه خودروی حامل بار محصولات کشاورزی متوقف و ضمن انجام اقدامات قانونی، این خودروها تحویل پارکینگ شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام بیان داشت: هرگونه نقل و انتقال محصولات کشاورزی خارج از شبکه و بدون مجوزهای قانونی به خروج از استان ممنوع است و نسبت به توقیف خودروهای حامل محصولات بدون مجوز اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و افراد سودجو که باعث اخلال در نظام اقتصادی می شوند، ادامه دار بوده تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

کیانی از مرم خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار