کد خبر: ۹۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 16 September 2015
عضوهیات مدیره و مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور گفت: برای حمایت از تولید کنندگان داخلی،عرضه کالاهای ایرانی را دراولویت کاری این فروشگاه ها قرارداده ایم.

به گزارش ایرنا، فرشید گلزاده کرمانی شامگاه روز سه شنبه در آیین راه اندازی فروشگاه رفاه شهرستان ساوجبلاغ البرز افزود: عرضه کالای ایرانی با کیفیت ضمن ایجاد رضایتمندی برای مشتریان، نقش موثر در کمک به اقتصاد ملی دارد.

وی با بیان اینکه در یکسال تعداد فروشگاه های رفاه کشور با حمایت مسوولان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: اکنون217 فروشگاه در سراسر کشور فعال است.

گلزاده کرمانی بیان داشت: در دو ماه آینده سه فروشگاه جدید رفاه در کشور راه اندازی می شود.

وی، اشتغالزایی مستقیم و مستقیم و عرضه کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب به مردم را مهم ترین هدف توسعه فروشگاه های رفاه در کشور ذکر کرد.

عضو هیات مدیره فروشگاه های رفاه کشور افزود: برای خدمات دهی مناسب به مشتریان ، دوره های آموزشی مستمر در برنامه کاری این فروشگاه ها قرار دارد.

فرماندارساوجبلاغ نیزدراین آیین گفت: انتظار می رود با راه اندازی فروشگاه رفاه شاهد خدمات دهی خوبی به مردم این شهرستان باشیم .

ابوالقاسم پالیزگیر افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای مهمی است که رهبر معظم انقلاب به منظور رشد و توسعه اقتصاد داخلی به آن تاکید دارند که مصرف کالا های ایرانی

از شاخصه های اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: صنعت تولید داخلی زمانی رونق می گیرد که هر ایرانی لوازم و کالاهای مورد نیاز خود را از محصولاتی که در داخل کشور تولید و در بازار عرضه می شود انتخاب کند.

فرماندار ساوجبلاغ، ترویج فرهنگ مصرف محصولات داخلی را یکی از نیازهای جامعه امروز ایران دانست و افزود: خوشبختانه به دلیل نظارت دستگاه های ذیربط در خصوص ورود کالای با کیفیت و استاندارد به بازار ، شاهد تولید کیفی محصولات ایرانی هستیم.

وی گفت: صنعت تولید داخلی نیاز به حمایت مسوولان و مردم دارد زیرا یکی از اهداف دشمنان ایران اسلامی در کنار مسائل فرهنگی ضربه زدن به اقتصاد ایران می باشد.

شهر دار هشتگرد در آیین افتتاح فروشگاه زنجیره ای رفاه گفت: به دلیل نیاز سنجی به عمل آمده از شهروندان جای تهیه و عرضه یک فروشگاه مردمی در این شهر که همه ساکنان شهرستان ساوجبلاغ نیز از آن بهرمند می شوند خالی بود.

داریوش یگانه افزود: به همین دلیل با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و با صرف چهار میلیارد ریال یک فضای اداری مربوط به شهرداری برای راه اندازی فروشگاه زنجیره ای رفاه تجهیز و آماده سازی شد.

وی بیان کرد: این فضای تجاری دو هزار متر مربع مساحت دارد که خانواده ها می توانند

کالاهای مورد نیاز تامین کنند.

در حاشیه این افتتاح جشنی نیز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع ) با حضور هنرمندان کشوری که همراه با مسابقات فرهنگی و آموزشی بود برگزار شد.

در این آیین به 8 نفر از شهروندان هشتگردی به قید قرعه کارت هدیه خرید از فروشگاه زنجیره ای رفاه اهدا شد.

شهرستان ساوجبلاغ با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار