خطر نابودی اکوسیستم این منطقه زیبا درمسیر روستای کندرآب جاده چالوس(ابتدای پل کندر) را تهدید می‌نماید.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 22 April 2021

پدیده کوه خواری و نابودی منابع طبیعی توسط سوداگران در منطقه کندراب جاده چالوس همچنان ادامه دارد!!!!

به گزارش «تابناک البرز» این منطقه در چند سال اخیر هدف سودجویانه افراد فرصت طلب در راستای تخریب محیط زیست قرار گرفته است.
کوه خواری و تجاوز به حریم راه و نهر کندرآب مردم این منطقه را بسیار نگران نموده است متاسفانه دلسوزان محلی هر چه تلاش نمودند تا ارگانهای مربوطه اقدمات پیش گیرانه را دراین خصوص انجام دهند به در بسته برخورد نموده اند! 
سود جویان در این منطقه با دیوارکشی بین نهر و جاده کندر، و تغییر مسیر و پوشاندن روی نهر عمومی کندراب، حریم نهر و محل سابق عبور نهر را در تملک ویلای شخصی خود قرارداده اند البته با شکایت پی در پی اهالی، این دیوار و بنایی که با تصرف بستر رودخانه کرج تاسیس شده بود ، با حکم قضایی و با حضور نماینده دادستان وقت کرج و سازمان آب تخریب گردید. اما در کمال تعجب مجدداین افراد دیوار را با طول و عرض بیشتری احداث نمودند و حریم نهر عمومی چند صد ساله را مجدد تصرف و از داخل املاک خود عبور دادند! و همچنان سوداگرانه در حال نابودی منابع ملی و کوه خواری با خیالی آسوده هستند!! خبرنگار ما با بازدید میدانی از این منطقه و مصاحبه با افراد محلی تخریب های صورت پذیرفته را بسیار نگران کننده توصیف نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار